SLIDER POSTÓW - WERSJA 3

Cytaty o podróżach



W natłoku codziennych spraw zazwyczaj nie mamy czasu na refleksję. Nie zastanawiamy się dokąd tak naprawdę zmierza nasze życie… Kiedy ostatni raz zrobiliście coś po raz pierwszy? Kiedy ostatnio czuliście się prawdziwie szczęśliwi? A może już udało się Wam osiągnąć ten stan w życiu? Tego Wam życzę z całego serca!!! Ja swoją receptą na radość i spełnienie dzielę się z Wami na blogu. Dlatego dziś, z okazji leniwej soboty zebrałam najpiękniejsze cytaty o podróżach. Czytajcie, pakujcie walizki i odkrywajcie świat…

Cytaty_o_ podrozach_warszawa
Warszawa

Ryszard Kapuściński, „Podróże z Herodotem”
Istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej.

Benjamin Disraeli – polityk brytyjski
Jak wszyscy wielcy podróżnicy, widziałem więcej niż pamiętam i pamiętam więcej niż widziałem.

Anonim
Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze a stajemy się bogatsi. 

Cytaty_o_ podrozach_krakow
Kraków 

Mark Twain – pisarz amerykański
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Paul Theroux – pisarz, podróżnik, publicysta
Turyści nie wiedzą, gdzie byli, podróżnicy nie wiedzą, gdzie będą.

Dan Milmann – amerykański mistrz świata w gimnastyce
To podróż daje nam szczęście, nie jej cel. 

Cytaty_o_ podrozach_wrocław
Wrocław

Święty Augustyn
Świat jest książką, a ci, którzy nie podróżują czytają tylko jedną jej stronę

Lao-tzu
Nawet najdalszą podróż zaczyna się od pierwszego kroku. 

Autor nieznany
Nie podróżujemy aby uciec przed życiem, ale aby życie nam nie uciekło

Chińskie przysłowie
Lepiej zobaczyć coś raz, niż słyszeć o tym tysiąc razy


Cytaty_o_ podrozach_Gdańsk
Gdańsk


Jeżeli pomogłam lub zaciekawiłam proszę polub mnie na FB